click here

Sunday, November 18, 2012

Emirates AB380 aircraft model

Item       :- Emirates AB380 Model Aircraft
Material :- metal with body painting
Price      :- RM 15
Postage Charge  :- RM 6 ( post laju ) RM 3 ( pos biasa )


Item       :- Remove Before flight tag
Material :- Canvas
Price      :- RM 5
Postage Charge  :- RM 2 ( pos biasa )
harga yg ditawarkan jauh lebih murah dari pasaran.......
cantik utk hiasan dirumah , di pejabat dan juga diatas deskboard kereta..... malah diatas PC anda.....


Harga utk penghantaran juga akan berkurangan sekiranya pembelian melebihi daripada satu.

1 pcs - rm 6
2 pcs - rm 8
3 pcs - rm 10
4 pcs - rm 12
5 pcs - rm 15

sekiranya berminat , sila hubungi

Iqbal @ - iqbal-hamzah89@yahoo.com
Remy @ - remyhazza@yahoo.com

FB - muhammad iqbal hamzah @ Azhar Zulkafli

Akan byk lagi model aircraft akan menyusul...... sebarang pertanyaan boleh lah pm kat Remy atau pun iqbal.....TQ

7 comments:

  1. Replies
    1. boleh order kalau berkenan......insyaAllah rege memang murah......

      Delete
  2. wah, cantk bro remy. simple n nice aircrat tu bro. tq singgah blog, jgn serik mai lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah...akan remy selalu ke sana......

      Delete
  3. nak order QPR AIR ASIA ada stok tak? try email iqbal. tapi x dpt.

    email me ya.
    ssyyiieeddaa@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  4. syieda..
    remy dah email..insyaAllah ada stock....

    ReplyDelete
  5. Lastly nak yg emirates ni satu..so 3 la semuanya yek... Nnt Remy reply kat komen Box blog M yek..hope dapat special price..hi hi

    ReplyDelete

click here